Adatbányászat Blog

Az Adatbányász Blogon a dmlab szakértőinek írásait olvashatod a big data és data science területéről.

dmlab.hu - Big data és data science tanácsadás
"Ha örülsz, hogy fejedre nőttek az adatok."

Keress minket bátran:
- Nagy-Rácz István +36704595669
- Gáspár Csaba +36208234154
- info@dmlab.hu

2013.10.16. 10:33 Gáspár Csaba

SAS Fórum 2013 - Twitter közvetítés

Címkék: twitter közvetítés 2013 SAS

Többen itt vagyunk a Tanszékünkről a SAS Fórum 2013 rendezvényén, a szokásos módon egy kis Twitter beszámolóval adunk nektek benyomásokat az eseményről.

#SASForum2013

2013. október 16.

istvan.pngNagy István ‏@samirello

Bejelentkezés a 2013-as SAS konferenciáról

istvan.pngNagy István ‏@samirello

Analytics 1.0 tradicionális adatelemzés, analytics 2.0 big data, analytics 3.0 rapid insights

istvan.pngNagy István ‏@samirello

In database, in memory, grid computing: ezekkel a technológiákkal támogatja a SAS az analitika 3. szintjét

istvan.pngNagy István ‏@samirello

A Dataflux SAS integráció most ért be egy teljes adatmenedzsment eszközben, a SAS szerint ez a big data használat követelménye

istvan.pngNagy István ‏@samirello

Big data esettanulmányok: Weve, heidelbergi lakossági social media analytics, Orlando magic, új-zélandi diabétesz regiszter

istvan.pngNagy István ‏@samirello

További példák: Oklahoma Gas&Electric smart meter, belga adohivatal kor AFA csalasok visszaszoritasa

csaba.pngGáspár Csaba ‏@GasparPapanekCs

A konferencia most kisebb helyen van, mint tavaly, de jobb így egy teljesen megtöltöt plenáris elöadason ülni.

csaba.pngGáspár Csaba ‏@GasparPapanekCs

A SAS ismét nagyon profi programfüzetet adott a kezünkbe. Ezt még érdemes papiron megkapni...

csaba.pngGáspár Csaba ‏@GasparPapanekCs

Kedvenc müfajom jön: kerekasztal beszélgetés. Gupta TSystem, Komáromi IDC, Musza Sas, moderátor a Figyelötöl jött.

csaba.pngGáspár Csaba ‏@GasparPapanekCs

IDC felmérés KözépEurópában: 7% már bigdata IRÁNYÁBA mutató beruházást tett.

csaba.pngGáspár Csaba ‏@GasparPapanekCs

"Big data egy rockstár, mindenütt feltûnik" Gupta

csaba.pngGáspár Csaba ‏@GasparPapanekCs

Mintha bigdatáb minden benne van ami menö a BIban. Azért árnyalják a képet.

csaba.pngGáspár Csaba ‏@GasparPapanekCs

IDC beruházás költsége (us): 25% hw 25% sw többi tanácsadás - mit jelent hogy ez korábban is ilyen arányban volt korábban is.

csaba.pngGáspár Csaba ‏@GasparPapanekCs

Hazai példákat emlegetnek: gyógyszergyár, social média elemzések, bankok, Prezi. Benyomásom: a bigdata definició nem tiszta.

csaba.pngGáspár Csaba ‏@GasparPapanekCs

Kis szines: SAS nem adott árajánlatot a Doclernek elemzési eszközökre. Ez fontos üzletetikai kérés.

csaba.pngGáspár Csaba ‏@GasparPapanekCs

Henk Tamás kollégánk kommentje a kerekasztal beszélgetéshez: "Már tanítjuk a Műegyetemen a bigdata-t" - Így van...

istvan.pngNagy István ‏@samirello

Data scientist, tobb mint egy nagon ugyes adatbanyasz, ert az uzlet nyelven is - Gupta. Ez a definicio is meg kicsit kodos.

csaba.pngGáspár Csaba ‏@GasparPapanekCs

Portogul Auchan-tól adnak elő most az ügyfélelemzés témájában - erre vagyok ma a legkíváncsibb.

istvan.pngNagy István ‏@samirello

Szegmentacio ugyfelertek alapjan. A legjobb ugyfelek csoportja 6%, ok minden heten vasarolnak, evente tobb mint 4eEUR ertekben

csaba.pngGáspár Csaba ‏@GasparPapanekCs

Izgalmas lenne, de nagyon keveset hallottunk az Auchan Early Warning Systemjéről, ami a churn elkerülését tűzi ki célul.

csaba.pngGáspár Csaba ‏@GasparPapanekCs

Direct mail campaign - 22% a válaszarány, ez nagyon jó eredménynek tűnik. 24 személyre szabott ajánlatot kaptak az ügyfelek.

istvan.pngNagy István ‏@samirello

Fontos tanulsagok: elvarasok kezelese, start simple test quickly

istvan.pngNagy István ‏@samirello

Ugyfelszintu termekaffinitas alapu kampanyok profit maximalizalassal... Egy kampany eseteben ez mukodik

istvan.pngNagy István ‏@samirello

Tobb kampany menten optimalizalni kell, hogy a globalis bevetelre szulessen optimalis megoldas (eladasi valoszinuseg*bevetel)

csaba.pngGáspár Csaba ‏@GasparPapanekCs

Kedvencem Csongortól: "mi még nem big data-nak hívjuk, da majd rebrandeljük, hogy népszerűbbek legyünk." Zseniális.

csaba.pngGáspár Csaba ‏@GasparPapanekCs

Nagy esemény (gyerekszületés, eljegyzés, házasság) után 1-2 órán belül érjük el a felhasználót, kiugró válaszadási rátánk lesz

istvan.pngNagy István ‏@samirello

KLM social media use-case: holland repteren becsekkolo utasok facebook profilja alapjan Nike ora ajandekba a sportrajongoknak

istvan.pngNagy István ‏@samirello

Ket cel volt: a mindennapi felhasznalok feltarasa es a tobbiek ebbe az iranyba valo osztonzese

istvan.pngNagy István ‏@samirello

162 valtozobol het maradt a szegmentacio bemenetekent, azok is evre aggregalva.

gergo.pngBarta Gergő ‏@mrbarti

Hosszu Miklos (evoline): a szeretheto adattarhazhoz fel kell aldoznunk a vizeses modellt az agilitas oltaran

gergo.pngBarta Gergő ‏@mrbarti

Prencsovszky Csaba (SAS): Mennyit hasznal On abbol, amit az Enterprise Guide nyujt? - lassuk mit oktatunk majd jovore

gergo.pngBarta Gergő ‏@mrbarti

A SAS partnerei immar 20 eve tobbek kozott: Richter, CIB, MKB, Corvinus, Debreceni Egyetem, KSH, T-Systems. Ok dijat kaptak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adatbanyaszat.blog.hu/api/trackback/id/tr35573321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.